gdo je?

ponedjeljak, 22.09.2008.

NAKON DUUUUUUGO VREMENA EVO NOVOG POSTA

Evo napokon ponovo pišem. Od zadnjeg posta dogodilo se je sve i svašta. Završila sam Gimnaziju, maturirala, upisala se na fax, prekinula jednu vezu, u drugoj sam već 4 mjeseca, ma ima tu svega. Ovih dana se još odmaram prije nego kaj odem na fax. Još nije sigurno ali valjda 5.10. idem za Zadar jer bi mi trebao 6.10. početi fax,weeeeeeeeeee. Ovo malo vremena mram što bolje iskoristiti, jer mislim da ovakvog duuuuuuuuugog ljenčarenja neće biti tako skoro.
Nadam se da ću sada malo češće svratiti na blog i nekaj napisati!!!!!!
Pozdrav svima!!!!

- 15:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 01.08.2007.

SUNCE,MORE,KUPANJE.............

Ciao svima!!!!!!!!!!wavewavewavewave
Evo mene,vratila sam se s mora. Bilo mi je suuuuper,ali ja bih još. Nakupala sam se i naplivala a i dobila sam neke bojice (može se reći da sam dosta potamnila).coolcoolcoolcoolcool
Između ostaloga dobro sam i jela pa sam dobila koju kilicu viška,ali brzo ću ja to skinuti.
njaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjami
Kaj ima kod vas ljudovi,jeste li se vratili s mora,kak vam je bilo,ma ajde pričajte,ja vas čekam?????!!!!!!!!
rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
Mama mi nešto spominje da bi slijedeći vikend mogli opet malo na more,uf kad bi se to bar i ostvarilo..................thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Ajd ljudosi pozdrav!!!!!!!!wavewavewavewave

- 16:50 - Komentari (12) - Isprintaj - #

subota, 21.07.2007.

POZDRAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samo da vas obavijestim da me neće biti nekih dva tjedna,pa tako da vam neću moći komati.
nonononononononono
Idem,a kuda drugud nego na more,jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

- 00:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 13.07.2007.

Jao skoro zaboravih. Onaj dan kada smo imali cijeli slobodan,navečer smo išli na Flamenco Show. Tamo nam je bilo suuuuuper. Imali smo besplatno piće,jaaaaaaaaaao. Na kraju smo i mi mogli plesati. Nemam pojma kaj mi je bilo to veče,ali sam 4 puta prekrenula čašu (dva puta je bila puna,a dva je bila na sreću prazna),onda su makivali češe ispred mene. Jao,jao. Ah,svi smo se malo pripili,da malo,al dobro.
roflroflroflroflroflroflroflpartypartypartypartynutnutnutnutnutzujozujo
blablablablablablablablablablablablablablasmijehsmijehsmijehsmijeh
Na kraju smo i ovoj jednoj curi pjevali pjesmu za rođendan,jeeeeeeeeeee i rasplakali smo ju. I još nako toga smo išli u Hollywood,jaaaaaaaaaaaaaaoooooo. To je sada stvarno sve.

PUSAkisskisskisskisskisskisskiss

- 13:30 - Komentari (11) - Isprintaj - #

MATURALAC -DRUGI DIO

E ubit ću se. Napisala sam skoro sve dane i meni se komp ugasi i nema više ničega. Ma poludila sam skroz.burninmadburninmadburninmad
Ajmo sad opet sve ponovno.

Drugi dan smo (to sam zaboravila napisati) imali kraći panoramski razgled Barcelone.

Slijedeći dan nako što smo doručkovali imali smo slobodno prijepodne. Otišli smo do plaže i okupali se. Tamo je more dosta hladnije nego kao što je kod nas,ali je zaaaaaaakon. Malo te zashladi. Nakon ručka krenuli smo prema Montserratu. To je neko svetište,tj. nalazi se neki samostan,mislim da benediktinski. Imaju tako lijepu crkvu. Kada sam je vidjela oduševila sam se. Po svim zidovima u unutrašnjosti je prekrivena mozaikom. Ma nešto prekrasno. Nakon toga smo išli u Barcelonu gledati program prekrasnih fontana. Ajme kako je to lijepo. Kada sam vidjela nisam mogla vjerovati kako se ti svjetlosni i zvučni efekti izmjenjuju. To bih htjela opet otići poledati. ZAKON!!!!!!!thumbupthumbup Nakon toga smo došli u hotel,presvukli se i zaputili se, a kud drugud nego u Hollywood. Bilo je suuuuuuuper. Naravno tu noć opet se nije spavalo.partypartypartypartyparty
Slijedeći dan odmah nako što smo doručkovali,krenuli smo prema Barceloni zbog cjelodnevnog razgleda. Taj dan sam se trebala naći sa sestričnom,ali na moju veeeeeelki žalost ona u to vrijeme kada sam ja bila slobodan nikako nije mogla izaći s posla. Bilo mi je jaako žao,ali kaj je tu je. Mislim,vidimo se mi svake godine kada ona dođe u Hrvatsku,ali sam htjela vidjeti gdje živi itd. E da bili smo i na Camp Nou,ajme koji je to zaaaakon osjećaj biti tamo,uf.
Nakon što smo se vratili iz Barcelone opet smo se presvukli i otišli u diskoteku. partyparty
Slijedeći dan je naš razred imao cijeli dan slobodno,jer su ovi ostali razredi išli u Marine Land ako se to tako zove. Nama se nije dalo ići. Kasnije su nam govorili da neka nam bude žao kaj nisamo išli ali nama nije bilo dosadno. Niti malo mi nije žao kaj nisam išla. Taj dan nismo imali obavezan doručak, pa smo mogli malo duže odspavati,hm,da. Kada smo se probudili, poslali smo Melitu u dućan po doručak. Kupila nam je dvije litre čokoladnog mlijeka,veliku nutelu i dva francuza (mislim na kruh). Najeli smo se ko'......................
njaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjami
Nakon doručka smo se zajedno sa našom raskon zaputile u shopping. No ubrzo smo ju mi cure napustile jer je ona bila malo sporija od nas. Nakon nekih dva sata kupovine,otišle smo na plažu. Taj dan su bili tako veliki valovi,mmmmm zaaaaaaaaaaaaakon. Bilo nam je super. Malo sam se i sunčala.coolcoolcool Vrijeme je jaaako brzo prošlo. Morali smo se vratiti na večeru.njaminjami Mislili smo kako to veče nećemo ići u Hollywood,ali pošto je to bilo naše zadnje veče u Lloretu,morali smo otići. Kasnije kada smo si malo vratili filmove,prva i zadnja večer u Hollywoodu su nam bile najbolje. smijehsmijehsmijehsmijeh
Nakon što smo došli iz diskoteke,morali smo se spakirati,jer slijedeće jutro odmah nakon doručka krećemo prema AZURNOJ OBALI. Nakon što smo Martina i ja spakirale svoje stvari,još smo morale spakirati i naše kolegice koje su bile jaaaaaako ''umorne'' pa se nisu mogle same spremati. Poludila sam.puknucupuknucu
Kada smo bile sa svime gotove bilo je već negdje oko pola 5, ako ne i 5. Tu noć išle smo spavati kod dečaka u sobu,pa kada smo došle do njihove sobe većina njih je već spavalo jer se je naše spremanje stvarno odužilo. Ali ako ništa drugo,bar smo odspavale nekih sat vremena,jer je buđenje bilo u 6 i 15.
Nako doručka odmah smo krenuli. Bilo nam je jaaaako žao kaj idemo iz Lloreta,jer smo se stvarno super proveli.
Taj dan sam cijeli izgledala kao zombi jer se nisam naspavala kako treba,strava. Prvo smo došli u Figueras u kojem smo posjetili muzej Salvadora Dalia. Kada smo tamo došli svi smo se smrzli,jer je bilo tako hladno,ma za popizdit. Poludila sam,opet!!!!!puknucupuknucupuknucupuknucupuknucu
Jedva sam dočekala da dođemo nazad u bus. Nakon toga smo došli do Grassa u kojem je bilo znatno toplije,pa sam prvo stajala na suncu da se malo ugrijem. Tu smo išli u obilazak tvonice parfema. I naravno svi smo kupili neke parfemčiće. U predvečerje smo došli i do Cannesa,ali smo ga razgledali samo iz busa. Nakon toga smo napokon došli u Nicu. Provozali smo se samim središtem i otišli na večeru,koja je bila ipak nešto bolje od svih onih jela koje smo dobivali u Lloretu.njaminjaminjaminjami
Nakon toga smo otišli u noćno razgledanje Kneževine Monaco i Monte Carla. Bilo je jako lijepo. I na kraju smo došli do našeg hotela. Ajme bilo je već oko pola 2 u noći. Bili smo smješteni u dva hotela koji su bili jedan do drugoga. Naši dečki,raska i nas 4 cure smo bili u jednom hotelu,a ostale 4 cure i cijela ostala grupa su bili u hotelu do nas. Taj dan smo svi izgledali stvarno umorno. I tako stojimo mi ispred hotela sa raskom i čekamo da dobijemo ključeve od soba i kaže nama raska da tu noć se lijepo naspavamo da ne idemo dečkima jer nas sutra očekuje put kući. Kažemo mi raski da nikako ne idemo k dečkima jer smo stvarno umorni,jeeeee,jeeeee moš'mislit'. Ko za vraga stave rasku u sobu do nas. Ali dobro,dok smo se mi istuširale itd ona je vjerojatno već spavala. I tako krenemo mi k dečkima. Ali bio je jedan problem. Nismo bile sigurne u kojoj su sobi,da li 419 ili 519. I tako pokucamo mi prvo u 419 i ne otvara nitko. Pošaljem ja xy poruku da nam hitno javi u kojoj su sobi,ali mi u međuvremenu krenemo do sobe 519. Baš kada smo pokucale na vrata sobe 519 dođe meni poruka da su u sobi 519. Ajme kako nam je bilo lakše,ali sva sreća da nam nitko nije otvorio u sobi 419,jer ne znam kaj bi bilo. I lijepo smo došle do njih i odmah otišle hm,da spavati. Ujutro kada smo se probudile,brže smo otišle u svoju sobu. Ma samo 5 minuta nakon što smo došle kuca netko na vrata,kad ono raska provjerava da li smo se naspavale. Ajme al smo imale sreće. Ipak mislim da se i nebi ljutila da zna da smo bile kod dečaka,jer je znala da smo prošlih noći bili kod njih,ali dobro.
Došli smo na doručak.njaminjaminjaminjami
Svih ovih dana koliko smo već bili na maturalcu nitko nije ništa razbio,ali to zadnje jutro prvo je Kuki razbio čašu jer ga je netko gurnuo,a nakon njega mislim da je Vedran razbio šalicu i čašu. Tamo je bila neka ženska koja to sve sprema,e ona je poludila. Nakon doručka smo krenuli sa svojim stvarčicama iz hotela u bus i put Venecije.
Na samom ulazu u Veneciju bila je takva gužva da smo sve što smo planirali obići morali pomaknuti za nekih sat vremena. U pola 10 navečer smo krenuli iz Venecije sa malim brodićem do mjesta gdje nas je čekao bus. I dalje je slijedio nastavak putovanja prema kući.
Ajme bilo nam je baš zaaaaaaaaaakon. Opet bi išla,kmeeeeeeeeee.

Ljudi to je sve. Ajde malo se potrudite oko komentara. Pozdrav svima!!!
PUSAwavewavewavewavewavewavewave
kisskisskisskisskisskisskiss

- 12:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 06.07.2007.

MATURALAC -PRVI DIO

Hello svima!!!!!!wavewavewavewave
Evo ja sam se već vratila sa maturalca. A što drugo reći nego-FENOMENALNO!!!!!!!!!!!!!
Sada da mi netko kaže da idem sutra ponovo,išla bih.
coolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcool

Prvo kaj nam se je dogodila, a da nismo niti krenuli, je bilo to da nam autobus nije mogao upaliti jer mu je nekaj bilo sa akomulatorom,ali dobro,bilo je sve brzo gotovo. Prvo samo išli u Veronu. Baš nekoliko kilometara prije Verone u busu nam je postajalo sve više vruće. I netko od dečaka ode reći vozaču da pojača klimu i tada saznamo da nam je nekaj crkla i da će kada ćemo mi biti u obilasku,vozač otići u servis popraviti. Tih nekoliko kilometara smo se skuhali,ali dobro. Tamo nam je bilo super. Na ulicama ima jako puno crnaca koji prodaju razne satove,torbice i narukvice kao od ARMANIA, i tih ostalih poznatih faca. Prije nego što smo izašli iz busa na to nas je upozorio vozač,ali ipak je nekoliko pametnjakovića iz našeg razreda iz zajebancije kupilo neke naočale. Između ostalog,jedan frend izrazreda je kupio neki muški sat,ali tek nakon nekoliko minuta je skužio da taj sat uopče nema prave kazaljke nego da su mu nacrtane. Ja kada sam to čula umrla sam od smijeha. Nakon krećeg razgleda smo cure i ja otišle u Mc Donald's malo na papanje i tamo smo srele tako zgodne tipove,mmmmmmm ma za poludit.
Nakon Verone smo posjetili Genovu. Tu nam se nije nikaj smiješnoga dogodilo vjerojatno jer smo već bili malo umorni. Pridvečer smo se ukrcali na brod za Barcelonu i tu je počela prava zabava. Na brodu smo imali i disko. Taj dan je mene jako boljela noga pa sam mislila kako ja neću niti plesati,ali želja za plesmo je bila puno jača od moje bolne noge. S nama je plesao i animator koji se je zavo Viktor. Ajme kako je tip zgodan,onako taman,ma mmmmmmmmmmmmmmmmmmm pravi melem za oči. Plesala sam do pola 2 u noći jer više stravni nisam imala snage i za stajati a kamoli za plesati. Jedva sam došla do sobe.
Bilo nam je jako žao kada smo se morali iskrcati s broda,što zbog Viktora i što zbog samog doživljaja i atmosfere na brodu. Super mi je bilo onako u sred noći izaći van na palubu i gledati odraz mjeseca u vodi. Mmmmmmmm biloo je tako romantično,samo je falila neka mmmmmmmm osoba pokraj mene,uf.rolleyesrolleyesrolleyesrolleyescerekcerekcerekcerekcerek
Nakon što smo se iskrcali u Barceloni,išli samo u kratki panoramski razgled. Jooooooooj kako je lijep grad. Najradije bih išla tamo živjeti. Nakon toga samo napokon krenuli prema Lloret de Maru gdje smo nočili tri dana. Kada samo došli večerali samo i otišli smo u diskoteku Hollywood. Diskoteka je zaaaaaaaaaaaakon. Unutra je super sređena,samo mali nedostatak je to što su dvije večeri imali istu play listu,ali dobro. Za sve tri večeri smo imale mi cure po jedan kupon za besplatnu sangriju.partypartypartypartypartyparty Svako veče smo pili sangriju,da nam već zadnje veče uopče nije nikaj bilo od toga koliko smo popili.partypartypartypartyparty Taj dan smo imali izlaz samo do dva,ali ipak nam je bilo super. Tu prvu noć ja sam spavala samo pola sata i to sam se odlučila na spavanac tek u 8 ujutro.zijevzijevzijevzijevzijevzijev Tih pola sata sna me je još više ubilo. Neki su spavali sat,a bilo je i onih koji nisu nikaj spavali.nutnutnutnutnutnutnut

Ovo je samo dio događaja sa maturalca,a nastavak slijedi sutra.
Pusa svima!!!!!!kisskisskisskisskisskiss

- 21:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 27.06.2007.

JOŠ SAMO NEKOLIKO SATI

Hello svima!!!!!!!!!!!!!!!wavewavewavewavewave
Ajme ne mogu vjerovati još samo nekih 28 sati i ja krećem na maturalac...........
Kako je vrijeme samo brzo prošlo.rolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
Kada se vratim napisat ću vam jedno jaaaaaaaako dugačko izvješće o tome kako je bilo.
Sutra me čeka pakiranje svojih stvarčica. Ajme koliko samo toga ima. Nadam se da će mi sve stati u torbu,ako neće morat ćemo veću uzeti,ali mislim da će stati sve.
Već večeras sam si stavila novčanik i putovnicu iznad kreveta,jer mi je to najvažnije da ne zaboravim.
Nadam se da neću nikaj zaboraviti. E da i nikako ne smijem zaboraviti svoju malu ljekarnu koju sam ponijela,mislim,bilo bi čudno da nikaj ne ponesem od lijekova, a mama mi radi u ljekarni,onak. Ako netko treba nositi ljekove onda sam to ja.
Danas sam bila u gradu i natrag sam se vraćala pješice. Morala sam se žuriti kao projektil jer mi je tata morao ići po mamu na posao a ja sam morala čuvati nećaka koji je baš spavao i od tolike žurbe nekaj me je počelo boljeti stopalo i sad šepam,jeeeeeeeeeeeeeeeee. Sada samo molim Boga da mi to prođe do sutra kada ćemo kretati na put.
Neće me biti nekih tjedan dana pa očekujem malo više komentara,ajde potrudite se malo!!!!!!!!
Pozdrav i pusa svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

- 22:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 22.06.2007.

OSVJEŽENJE

Hello svima!!!!!!!!!!!!!wavewavewave
Danas sam ipak bila na bazenu i to nako što me je Martina nagovarala cijeli dan i bilo mi je suuuuuuuper. Doma sam išla pješice i popizdila sam,došla sam doma krepana,nisam se mogla pomaknuti. Još sam si putem razmišljala da li da si zovem kumu da dođe po mene,ali ne kaj bi ju ja zvala,na kraju kada sam se kasnije s njom vidjela rekla mi je kaj ju nisam zvala da bi rado došla po mene jer je bila cijeli dan doma i nikaj nije radila,grrrrrrrrrrrrrrburninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbang ,ali dobro.
Sutra se nadam da ću imati malo više vremena da napišem post o Martini.cerekcerekcerekcerekcerek
Pusa svima!!!!!!!!!!!! Pozdrav!!!!!!!!kisskisskisswavewavewave

- 22:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

GOTOVO JE GOTOVO

Hello svima!!!!!wavewavewavewavewave
Ne mogu vjerovati,škola je gotova a ja još toga nisam ni svjesna. Večeras sam bila sa curama malo u gradu i bilo je suuuuuuuuuper. Ajme,šta smo Martina i ja radile,ma nije to za javnost,uglavnom naplesale smo se ko dvije lude.roflroflbangbangnutnutnut Nagovara me da sutra odemo do bazena,ali meni se nekako i ne ide,ali još ću vidjeti,hm al baš bi mogla otići,bit će......................ma bolje da ne započinjem priču.headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang Na šta me je danas Martina nagovarala,ma luda je ko' puška, ali ja ju svejedno jaaaaaaaaaaaaaaako volim. cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
Hm,slijedeći post bi mogla posvetiti samo njoj,jer mislim da je to zaslužila,jer je prezaaaaaaaakon ženska.kisskisskisskisskisskisskiss
Nego ljudi,pa škola je napokon gotova,kaj kažete na to?????????? Kao što već rekoh,nisam još svjesna da je gotovo za ovu školsku godinu sa štrebanjem,jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Kako mi je ova večer bila dobra. Kada sam došla doma,sjela sam na pod za komp i slušam neke pjesmice koje mi je Jelena stavila na USB,jao ima zakon stvari. Nisam mogla izdržati a da ne odem na youtube poslušati par pjesama,a trenutno slušam wind of change i dođe mi da plačem,ali neću. Hm,razmišljam da li da poslušam koju dalmatinsku pjesmu ili bolje ne,jer ću pasti u još veću depru. Za točno tjedan dana idem na maturalac,pa ne mogu vjerovati. Danas sam si napokon kupila badić,nakon sto gladnih godina traganja,ali isplatilo se je to svo hodanje. Hm,baš bi ga mogla sutra na bazenu pokazati,izvesti u prvu ''šetnju''.naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty
Ajd ljudi uživajte i komentirajte,ajde navalite.
Pusa i pozdrav svima!!!!!!!!!!!!!!!wavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

- 00:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.06.2007.

KAKVA SUBOTA

Hello svima!!!!!!!!!!!!wavewavewavewavewave

Ajme ova subota je bila recimo dobra,ma zapravo kada se sve skupa pogleda bila je jako dobra samo zbog kraja,ajme kako smo se naskakali.
Kao prvo,prije neko što počnem išta pisati,poruka za Denisa-PUNO TI HVALA ŠTO SI BIO UZ MENE U SUBOTU TJ. BIO MOJE RAME ZA PLAKANJE,AL STVARNO HVALA!!!!!!!!!!! Nemaš pojma koliko mi je to puno značilo. I prije sam te jako voljela kao prijatelja i doslovce kao svog brata,ali ovo je još više učvrstilo moje vjerovanje da si mi U PRAVOM SMISLU prijatelj. HVALAkisskisskisskisskisskisskiss

A sada malo na vedrije teme. LJUDI, pa još samo ovaj tjedan je škola i onda nastupa uživancija. Prvo me čeka maturalac,a nakon toga more,jeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nadam se da ću do kraja praznika položiti vožnju,jer to se je malo sve otegnulo,ali nema veze.
Aaaaaa jedva čekam maturalac.partypartysmokinsmokinsmokindeaddeadzujozujozujozujo
Danas je bilo supuć u školi. Na satovima skoro pa ništa ne radimo. Ovi koji nemaju zaključeno odgovaraju,a mi ostali sjedimo na satu onak tek toliko da smo u školi. Nadas smo pod tjelesnim mogli raditi što smo htjeli,a pod vjeronaukom nas je pustila van. Iz matematike smo sa svime već gotovi i ja stvarno ne znam kaj ćemo mi raditi ostalih 5 sati ovaj tjedan,al dobro.

Ajd ljudi čujemo se,nadam se da malo češće nego u zadnje vrijeme. PUSA SVIMA,A POSEBNO DENISU!!!!!!!!!! kisskisskisskisskisskisskisskiss